9 cze 2016

Życie toczy się dalej

Witam Moich najwierniejszych czytelników.



Po długiej przerwie postanowiłem prowadzić mój blog dalej. Wpisy będę robić nieco rzadziej, bo życie nabiera tempa i próbuję także zrealizować inny projekt zawodowy. Postaram się trochę częściej niż dotychczas coś publikować.

Dzisiejszy wpis jest moim nawiązaniem do zeszłego bardzo aktywnego roku.

Dziękuję także wszystkim moim najwierniejszym obserwatorom.

Dzieci rosną, kończą kolejne klasy w szkole, a życie Koguta domowego także zmienia się.  Mam mniej obowiązków gospodarczych - dzieci praktycznie cały dzień przebywają poza domem, obiady jedzą w szkole. Codziennie jednak robię zakupy w osiedlowym sklepie, przygotowuję wszystkim śniadanie do pracy i szkoły, przygotowuję kolację. Jedynie sobota i niedziela jest pod względem kulinarnym bardziej wymagająca, ale o tym po weekendzie.

Dzieci natomiast bardziej teraz potrzebują pomocy w rozwiązywaniu różnych życiowych problemów oraz czasami pomocy w nauce. Moja rola teraz w edukacji polega przede wszystkim na pilnowaniu terminów zadań domowych, pomocy w organizacji dnia - zawożenie do szkoły, na zajęcia dodatkowe.

Dużą uwagę przywiązuję obecnie do uczenia dzieci samodzielnego organizowania i realizowania sobie dnia, mniej sam wożę, więcej pilnuję ich organizacji.

Problemów także jest zdecydowanie więcej, ale to temat na inny wpis.

Stałe obowiązki to głównie zaopatrzenie domu, sprzątanie, pomoc w lekcjach, rozwiązywanie problemów, pomoc w organizowaniu dnia.

To na razie tyle, na bieżąco postaram się opisywać moją pracę.

Miłego dnia

Kogdom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz