12 lis 2015

Wolny środek


Wolny środek

Środa

11 listopada 2015


Środa była dniem wolnym od nauki i szkoły ze względu na święto narodowe. Dlatego też w rytmie tygodnia był wolny środek.

Kogut domowy miał jednak sporo pracy. Wprawdzie mogliśmy dłużej pospać i nie trzeba było się nigdzie spieszyć, ale trzeba było przygotować posiłki i posprzątać po nich. Na śniadanie przygotowałem smaczne żeberka wędzone z chlebem razowym i jogurty owocowe. Na obiad żona ugotowała spaghetti po bolońsku – było pyszne.

Z prac domowych miałem do zrobienia śniadanie, posprzątanie po obiedzie i kolacji.

Po południu pomagałem dzieciom w nauce, ponieważ w czwartek mają kilka sprawdzianów. Synowi pomogłem z przyrody i języka angielskiego, córce z języka polskiego i angielskiego. Wieczorem pomogłem synowi przygotować się do szkoły na następny dzień.

Oprócz pomocy w nauce większych obowiązków Kogut domowy nie miał, wolna środa przydała się na odpoczynek i pracę przy projekcie internetowym.

Miłego czwartku

Kogdom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz